AR GALIMA PERKELTI SAVO NUMERĮ IŠ KITO TINKLO IR JĮ IŠSAUGOTI?
Taip. Teledemos klientais gali tapti visų mobiliojo ryšio operatorių klientai, turintys
jų vardu registruotą ir veikiantį telefono numerį, kurį nori perkelti į Teledemos
tinklą.
AR TURITE VEIKIANTĮ eSIM TELEFONE SPRENDIMĄ?
Taip. Pirmieji Lietuvoje pristatėme ir siūlome rinktis eSIM telefone.
AR SĄSKAITAS GALIMA APMOKĖTI PER EL. BANKININKYSTĘ?
Taip. El. paštu siunčiamose Teledemos sąskaitose yra aktyvi mokėjimo per el. bankininkystę nuoroda.
AR GALIMA PRATĘSTI PATIKUSĮ PLANĄ?
Taip. Teledemos klientai patikusį planą gali pratęsti kiek nori kartų.
AR GALIMA PASIRINKTI PLANĄ BE MOBILIŲJŲ DUOMENŲ?
Taip. Visus mobiliojo ryšio planus galima pasirinkti ir be mobiliųjų duomenų
plano. Pildant formą nuimkite varnelę nuo duomenų plano arba savo
lūkesčius aptarkite pokalbio su Teledemos konsultantu metu.
AR GALIMA PASIKONSULTUOTI TELEFONU?
Taip. Kviečiame paskambinti į pasirinktą Teledemos saloną:
Kaunas +370 657 70700
• Vilnius +370 657 55885
• Klaipėda +370 657 81721
• Šiauliai +370 657 76566
• Panevėžys +370 657 88998
• Alytus +370 657 81881
• Kėdainiai +370 657 47771
• Visaginas +370 657 87070
• Tauragė +370 657 55077
• Šilutė +370 657 46888
• Biržai +370 657 89191
• Varėna +370 657 88544
Pokalbio metu aptarsime Jūsų poreikius ir pasiūlysime geriausiai tinkantį mobiliojo ryšio planą!
AR PATIKUSĮ PLANĄ GALIMA PRATĘSTI PO SUTARTIES PABAIGOS?
Taip. Teledemos klientai patikusį planą gali pratęsti kiek nori kartų.